Reklamační řád Rambula.cz

Jelikož se pohybujeme v oboru již více jak 10 let víme, co repasování dětských kočárku obnáší a reklamací máme opravdu málo. Pokud se však nějaká vada zboží vyskytne, snažíme se Vám vyjít maximálně vstříc.

Doporučujeme Vám kontaktovat nás při reklamaci nejprve na e-mailu info@rambula.cz nebo na tel. +420 605 953 810 (v otevíracích hodinách naší provozovny) - obvykle se vše takto vyřeší nejrychleji.

Doba, kdy je možné zboží reklamovat, činí 24 měsíců od převzetí zboží. To však neplatí v případě použitého zboží, u kterého můžete uplatit práva z vadného plnění ve lhůtě 12 měsíců od převzetí zboží. Zda je zboží použité je uvedeno na našem e-shopu, nebo Vám toto bylo sděleno prodávajícím v naší provozovně.

POSTUP REKLAMACE

Pokud se nás nerozhodnete nejprve kontaktovat na výše uvedeném e-mailu, nebo tel. čísle (doporučujeme), vyplňte reklamační formulář, který je přílohou tohoto reklamačního řádu a který obsahuje všechny důležité informace, které jsou potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace.

1) Závadu popište co nejpodrobněji.

Ve formuláři uveďte také číslo bankovního účtu pro případ, že bude reklamace uznaná a vada bude neodstranitelná, nebo zboží již nebude dostupné.

2) Vyplněný formulář vytiskněte a podepište.

Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Spolu s formulářem reklamovaného zboží doporučujeme přiložit i kopii faktury. Komunikace se tak výrazně urychlí.

3) Balíček s reklamovaným zbožím, reklamačním formulářem a ideálně také s kopií faktury odešlete na naši adresu:

Rambula.cz s.r.o.

Mělnická Vrutice 77

277 31 - Velký Borek

Balíček nesmí být odeslán na dobírku; v takovém případě není prodávající povinen balíček vyzvednout.

V zákonné lhůtě Vás budeme informovat o výsledku reklamačního řízení. 

UPOZORNĚNÍ: Zákonné důvody pro zamítnutí reklamace jsou mj. opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, vady způsobené neodborným nebo nešetrným zacházením, použití výrobku v rozporu s jeho účelem, mechanickým poškozením nebo opotřebením, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci (např. ohněm či vodou), atp.

Další podmínky vyřizování reklamací jsou dostupné ve Všeobecných obchodních podmínkách.

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI KE STAŽENÍ ZDE