Jelikož se pohybujeme v oboru již více jak 10 let víme, co repasování dětských kočárku obnáší a reklamací máme opravdu málo. Pokud se však nějaká vada zboží vyskytne, snažíme se Vám vyjít maximálně vstříc.
Doporučujeme Vám kontaktovat nás při reklamaci nejprve na e-mailu info@rambula.cz nebo na tel. +420 605 953 810 (v otevíracích hodinách naší provozovny) - obvykle se vše takto vyřeší nejrychleji.
Doba, kdy je možné zboží reklamovat, činí 24 měsíců od převzetí zboží. To však neplatí v případě použitého zboží, u kterého můžete uplatit práva z vadného plnění ve lhůtě 12 měsíců od převzetí zboží. Zda je zboží použité je uvedeno na našem e-shopu, nebo Vám toto bylo sděleno prodávajícím v naší provozovně.
POSTUP REKLAMACE
Pokud se nás nerozhodnete nejprve kontaktovat na výše uvedeném e-mailu, nebo tel. čísle (doporučujeme), vyplňte reklamační formulář, který je přílohou tohoto reklamačního řádu a který obsahuje všechny důležité informace, které jsou potřebné pro bezproblémové vyřízení reklamace.
1) Závadu popište co nejpodrobněji.
Ve formuláři uveďte také číslo bankovního účtu pro případ, že bude reklamace uznaná a vada bude neodstranitelná, nebo zboží již nebude dostupné.
2) Vyplněný formulář vytiskněte a podepište.
Formulář vložte do zásilky, která bude obsahovat reklamované zboží. Spolu s formulářem reklamovaného zboží doporučujeme přiložit i kopii faktury. Komunikace se tak výrazně urychlí.
3) Balíček s reklamovaným zbožím, reklamačním formulářem a ideálně také s kopií faktury odešlete na naši adresu:
Rambula.cz s.r.o.
Mělnická Vrutice 77
277 31 - Velký Borek
Balíček nesmí být odeslán na dobírku; v takovém případě není prodávající povinen balíček vyzvednout.
V zákonné lhůtě Vás budeme informovat o výsledku reklamačního řízení.
UPOZORNĚNÍ: Zákonné důvody pro zamítnutí reklamace jsou mj. opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, vady způsobené neodborným nebo nešetrným zacházením, použití výrobku v rozporu s jeho účelem, mechanickým poškozením nebo opotřebením, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci (např. ohněm či vodou), atp.
Další podmínky vyřizování reklamací jsou dostupné ve Všeobecných obchodních podmínkách.